Monday 8 December 2008

Taxa auto s-a triplat!

Si ce daca?!

Este adevarat ca este bine ca cei care nu isi permit o masina noua sa poata cumpara una veche. Mai ales cand ai familie, copii...trebuie mai mult decat o masina cu doua usi si un portbagaj de 200 l. iar banii sunt o problema!

Insa romanul, manelist cum este, nu se dezice de genele proaste si in loc sa-si cumpere o masina pe care isi permite sa o intretina isi ipotecheaza rinichii si cumpara un WV, obligatoriu peste 150.000 de km, ca deh... se poate schimba uleiul in fata blocului, de regula situat in Ferentari, sa se auda boxele montate pe geam de ceilalti 5 membri ai familiei cu care sta inghesuit ca sardelele intr-o garsoniera confort 3. Obligatoriu trebuie preparata masina: peste 150 de cai, jante aluminiu, GPS, ca deh...

Asa ca, majorarea taxei auto nu face dacat sa le aduca aminte manelistilor ca nu isi permit sa aiba masini nemtesti. Fiindca cine isi permite sa dea 30.000 de euro fara credit pe o masina, isi permite sa plateasca si taxa de inmatriculare.

2 comments:

Unknown said...

Esti ingamfat rau de tot. Sunt foarte multi oameni care castiga decent dar nu vor sa-si strice banii pe masini scumpe. Cu 30.000 euro poti face alte lucruri,de exemplu sa-ti faci o firma sau sa platesti avansul pentru un apartament. Dar probabil tu esti unul din bogatii din carton.Eu mi-am luat o masina veche dar intr-o stare excelenta si ma bucur de ea de 4 ani incoace. Modelul este foarte reusit incat am decis sa-mi cumpar una la fel dar cu km foarte putini. E si o chestiune de gust.Si tot de gust e si faptul ca tu nu-mi placi de loc.

admin said...

nu zice nimeni sa iti cumperi masina de 30.000 de euro. problema romanilor este ca le arde buza sa aiba mashini nemtesti, cu multi cai si dotari de lux (GPS, xenon, etc.) fara sa se gandeasca la cine sunt ei de fapt. stau intr-o cutiuta de bloc, provin din familii paupere, multi nu au nici aer conditionat acasa dar vor clima la masina. masinile astea sunt rezultatul unor frustrari profunde. si cel mai important: nu-si permit sa le intretina. sa ai nu e acelasi lucru cu a putea intretine. eu am un peogeot 406 vechi. e foarte bun pentru nivelul meu. luat la mana a doua cu 3.000. sincer, imi permit sa merg la service, sa ii pun benzina de calitate, sa am casco total, etc. si desi sunt inginer nu imi bag mainile in ea. nu pentru ca nu stiu, ci pentru ca mi-o permit.

din cauza unor manelisti, sufera cei care ar beneficia cu adevarat de piata second hand: CEI CARE ISI VAD LUNGUL NASULUI!